نظارت بر رفتار کارکنان شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو در برخورد با مشتریان
خبرگزاری فارس : اخبار شرکتها؛ ایکوپرس- شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو اعلام کرد، تکریم مشتریان در نمایندگیهای مجاز گروه صنعتی ایرانخودرو در اولویت تمام دستورالعملهای این مجموعه قرار دارد. معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو گفت: این مجموعه به عنوان ارایه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای سبک گروه صنعتی ایرانخودرو، همواره … ادامه خواندن نظارت بر رفتار کارکنان شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو در برخورد با مشتریان
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.